ABC of Strategy, Marketing & Communications  

Serietitel:
ABC of Strategy, Marketing & Communications
Forfattere:
Benjamin Holk
Materialetype:
    
Indhold:
AV-materiale
Målgruppe:
Hhx
Afsætning
Htx
Informationsteknologi, Innovation
Erhvervsuddannelser
Afsætning, Arbejdspladskultur, Erhvervsfag 2, Arbejdsplanlægning og samarbejde, Erhvervsfag 3, Erhvervsintroduktion, Erhvervsfag 1, Erhvervsrettet andetsprogsdansk, Erhvervsøkonomi, Kontor, handel og forretningsservice
Voksenuddannelser
Mediefag, Samarbejde og kommunikation
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL), Industriens arbejdsmarkedsuddannelser
Mellemlange videregående uddannelser
Kreative og kunstneriske uddannelser, Samfundsfaglige og økonomiske uddannelser
Korte videregående uddannelser
Handelsuddannelser og økonomiske uddannelser, IT- og designuddannelser, Kreative og kunstneriske uddannelser
Registreret af:
BENJAMIN HOLK HOLDING ApS

ABC of Strategy, Marketing & Communications” is a visual encyclopedia connecting theory and practice. The academic educational film series connects Strategic models and high-profile leaders. Each film episode begins with an animated academic introduction featuring voice-over and strategic models, followed by film interviews with acclaimed entrepreneurs, CEO’s, industry professionals and professors. Learn from companies like IKEA, Carlsberg, Trustpilot, Joe & The juice, Mikkeller, Ole Henriksen skincare, David & Goliath advertising, Red Cross, Naked communication and many more. Watch the short film episodes before class as flip-the-class-room, in class as basis for discussion, or simply as inspiration. An associated book is in the making. Episodes (duration approx. 15 min each): Barriers to entry Brand equity and Brand extension Centralization & Decentralization Code of conduct and CSR Holk’s Communication Platform model CPM Community Marketing Reflection on the Marketing Mix Storytelling Mission & Vision Personal branding Positioning Product life cycle Product Placement Push Pull strategy Social media & viral marketing Paid, owned, Earned media Stakeholder - & Issue management 

Bogkortets ID
99458165
Dato for offentliggørelse
23. april 2017
Er læremidlet interaktivt?
Ja
Er læremidlet i sig selv en læse- og skriveteknologi (værktøj) eller er hovedintention i det digitale læremiddel bredt at understøtte elever med læse- og skrivevanskeligheder?
Nej
Det digitale læremiddel tillader anvendelsen af læse- og skriveteknologi
Nej
Indeholder det digitale læremiddel inspirationsmateriale til, hvordan det anvendes med udgangspunkt i Forenklede Fælles Mål?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på pc/bærbar pc?
Ja: Macbook, Mac OS X Snow Leopard, bærbare computere etc.
Kan det digitale læremiddel afvikles på tablets/smart-phones?
Ja: Næsten alle typer
Særlige krav til udstyr?
Nej
Hvilke gængse webbrowsere kan det digitale læremiddel afvikles i?
De fleste webbrowsere.
Anvendes et autentifikationssystem?
Nej
Kan det digitale læremiddel eksportere læringsindhold?
Nej
Kan det digitale læremiddel returnere et resultat eksternt?
Nej
Brugsrettigheder
Dansk ophavsret - ingen Creative Commons-licenser angivet.
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Varighed
15 minutter
Omfang
Approx. 15 min. per. filmepisode
Emneord
advertising, management, marketing, communication, strategy
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
      • Administration
      • Administration i sundhedssektoren
      • Detailhandel
      • Foto-, film-, tv- og redaktionel produktion
      • Handel og logistik
      • Instruktion og adm. funktioner i træning og sport
      • Ledelse
      • Turist og rejse
      • Viden- og forretningsservice
    • Industriens arbejdsmarkedsuddannelser
      • Fremstilling af beklædning og tekstiler
      • Produktion af fødevarer og nydelsesmidler
    • Industriområdet generelt (IF)
      • Fremstilling af elektronikprodukter
      • Fremstilling af medicinalvarer og -produkter
  • Erhvervsuddannelser
    • Grundfag
      • Afsætning
      • Arbejdspladskultur, Erhvervsfag 2
      • Arbejdsplanlægning og samarbejde, Erhvervsfag 3
      • Erhvervsintroduktion, Erhvervsfag 1
      • Erhvervsrettet andetsprogsdansk
      • Erhvervsøkonomi
    • Indgange
      • Kontor, handel og forretningsservice
        • Detailhandel med specialer
          • Salgsassistent, Boghandel
          • Salgsassistent, Byggemarked, værktøj og beslag
          • Salgsassistent, Farvehandel
          • Salgsassistent, Forbrugerelektronik
          • Salgsassistent, Fotohandel
          • Salgsassistent, Glas, porcelæn og gaveartikler
          • Salgsassistent, Guld, sølv og ure
          • Salgsassistent, Kapitalkædedrift
          • Salgsassistent, Kolonial
          • Salgsassistent, Legetøj og hobbyartikler
          • Salgsassistent, Materialhandel
          • Salgsassistent, Musik, video og software
          • Salgsassistent, Møbelhandel
          • Salgsassistent, Nærbutik
          • Salgsassistent, Optik
          • Salgsassistent, Radio/TV og multimedier
          • Salgsassistent, Sko og læderartikler
          • Salgsassistent, Sport og fritid
          • Salgsassistent, Stormagasin
          • Salgsassistent, Tekstil
          • Salgsassistent, Tekstil, dametøj
          • Salgsassistent, Tekstil, herretøj
        • Eventkoordinator
          • Eventassistent
          • Eventkoordinator
        • Handelsuddannelse med specialer
          • Handelsass., salg
          • Handelsass., salg, branche: Auto
          • Handelsass., salg, branche: El
          • Handelsass., salg, branche: Landbrugsmaskiner
          • Handelsass., salg, branche: Stål
          • Handelsass., salg, branche: Tekstil
          • Handelsass., salg, branche: Træ og byggematerialer
          • Handelsass., salg, branche: VVS
          • Handelsass., salg, branche: Værktøj og værktøjsmas
          • Handelsass., service, branche: Telekommunikation
          • Handelsassistent, service
          • Indkøbsassistent
          • Kundekontaktcenter
          • Logistikassistent
        • Kontoruddannelse, generel
          • Generel kontor
        • Kontoruddannelse med specialer
          • Administration
          • Advokatsekretær
          • Kontorservice
          • Kundekontaktcenter
          • Offentlig administration
          • Rejseliv
          • Spedition og shipping
          • Økonomi
  • Hhx
    • Afsætning
      • A niveau
      • B niveau
  • Htx
    • Informationsteknologi
      • C niveau
    • Innovation
      • C niveau
  • Korte videregående uddannelser
    • Handelsuddannelser og økonomiske uddannelser
      • Administrationsøkonom
      • Finansøkonom
      • Handelsøkonom
      • Markedsføringsøkonom
      • Serviceøkonom
      • Transportlogistiker
    • IT- og designuddannelser
      • Multimediedesigner
    • Kreative og kunstneriske uddannelser
      • Manuskriptforfatter
  • Mellemlange videregående uddannelser
    • Kreative og kunstneriske uddannelser
      • Animationsuddannelsen
      • Filminstruktør
    • Samfundsfaglige og økonomiske uddannelser
      • Natur- og kulturformidling
  • Voksenuddannelser
    • Mediefag
    • Samarbejde og kommunikation
Undervisningstid
20 lektioner
Kommentar til brug i undervisningen
“Holk Master-class”, “ABC of Strategy, Marketing & Communications” is a visual encyclopedia connecting theory and practice. The academic educational film series connects Strategic models and high-profile leaders. Each film episode begins with an animated academic introduction featuring voice-over and strategic models, followed by film interviews with acclaimed entrepreneurs, CEO’s, industry professionals and professors. Learn from companies like IKEA, Carlsberg, Trustpilot, Joe & The juice, Mikkeller, Ole Henriksen skincare, David & Goliath advertising, Red Cross, Naked communication and many more. Watch the short film episodes before class as flip-the-class-room, in class as basis for discussion, or simply as inspiration. An associated book is in the making. Episodes (duration approx. 15 min each): Barriers to entry Brand equity and Brand extension Centralization & Decentralization Code of conduct and CSR Holk’s Communication Platform model CPM Community Marketing Reflection on the Marketing Mix Storytelling Mission & Vision Personal branding Positioning Product life cycle Product Placement Push Pull strategy Social media & viral marketing Paid, owned, Earned media Stakeholder - & Issue management