Kommentarer

Sociale medier og ledelse (48371)  

Forfattere:
Anette Vestergaard Bengtson, Tradium Retail & Management, Gitte Holmen Møller, Business College Syd
Udgiver:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation & Ledelse
Materialetype:
  
Indhold:
Lærervejledning
Målgruppe:
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Registreret af:
UDDANNELSESNÆVNET FOR HANDELS- OG KONTOROMRÅDET

Undervisningsmateriale. Materialet kan anvendes til planlægning, organisering og gennemførelse af undervisning. 

Bogkortets ID
99075886
Dato for offentliggørelse
6. marts 2017
Udgivelsesdato
20. juni 2016
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Underviser
Pris (ekskl. moms) og vilkår
© Undervisningsministeriet. Dato 20.juni 2016. Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Gitte Holmen Møller, Business College Syd og Anette Vestergaard Bengtson, Tradium Retail & Management. Materialet kan frit kopieres med angivelse af kilde. Materialet kan frit viderebearbejdes med angivelse af følgende tekst: ”Dette materiale indeholder en bearbejdning af Sociale medier og ledelse udviklet for Undervisningsministeriet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Gitte Holmen Møller, Business College Syd og Anette Vestergaard Bengtson, Tradium Retail & Management
Emneord
sociale medier, sociale medier og ledelse
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
      • Ledelse