Konkurrentanalyse i Detailhandlen (40049)  

Forfattere:
Kaj Christiansen, Anette Vestergaard Bengtson
Udgiver:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation & Ledelse
Materialetype:
   
Indhold:
Software (fagligt indhold)
Målgruppe:
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Registreret af:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse

Undervisning i virtuelt klasseværelse. Forløbsplan med beskrivelse af hovedområderne i hver lektion, med Emner, Læringsmål, Materialer, Læringsaktiviteter, Evaluering og Tidsforbrug. 

Bogkortets ID
98479878
Dato for offentliggørelse
31. januar 2017
Udgivelsesdato
1. januar 2017
Er læremidlet interaktivt?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på pc/bærbar pc?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på tablets/smart-phones?
Ja
Særlige krav til udstyr?
Ja: Kursusforløb: Moodle-version 3, Tests i VisEffekt: Chrome browser
Anvendes et autentifikationssystem?
Nej
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Pris (ekskl. moms) og vilkår
© Undervisningsministeriet. 1. januar 2017. Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Kaj Christiansen og Anette Vestergaard Bengtson, Tradium. Materialet kan frit kopieres med angivelse af kilde. Materialet kan frit viderebearbejdes med angivelse af følgende tekst: ”Dette materiale indeholder en bearbejdning af 40049 Konkurrenceanalyse i Detailhandlen, 1. januar 2017, udviklet for Undervisningsministeriet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Kaj Christiansen og Anette Vestergaard Bengtson, Tradium.”
Emneord
konkurrenceanalyse, analyse, detailhandel
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
      • Detailhandel