Kommentarer

Markedsføring med sociale medier i detailhandlen (47342)  

Forfattere:
Marianne Kristensen
Udgiver:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation & Ledelse
Materialetype:
   
Indhold:
Software (fagligt indhold)
Målgruppe:
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Registreret af:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse

Undervisning i virtuelt klasseværelse. Forløbsplan med beskrivelse af hovedområderne i hver lektion, med Emner, Læringsmål, Materialer, Læringsaktiviteter, Evaluering og Tidsforbrug. 

Bogkortets ID
97824838
Dato for offentliggørelse
21. december 2016
Udgivelsesdato
21. december 2016
Er læremidlet interaktivt?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på pc/bærbar pc?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på tablets/smart-phones?
Ja
Særlige krav til udstyr?
Ja: Kursusforløb: Moodle-version 3, Tests i VisEffekt: Chrome browser, Indlejrede videoindhold: Moodle plugin for Kaltura og streaming abonnement: http://amuonline.dk/videointegration, Videomateriale kan også hentes på http://amuonline.dk/video/
Anvendes et autentifikationssystem?
Ja: Eget login-system
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Pris (ekskl. moms) og vilkår
© Undervisningsministeriet. 1. december 2016. Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Marianne Kristensen, Tradium. Materialet kan frit kopieres med angivelse af kilde. Materialet kan frit viderebearbejdes med angivelse af følgende tekst: ”Dette materiale indeholder en bearbejdning af 47342, Markedsføring med sociale medier i detailhandlen der 1. december 2016 er udviklet for Undervisningsministeriet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Marianne Kristensen, Tradium.”
Emneord
markedsføring, sociale medier, detailhandel
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
      • Detailhandel