Kommentarer

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet (40001)  

Forfattere:
Johnny Nedergaard
Udgiver:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation & Ledelse
Materialetype:
   
Indhold:
Software (fagligt indhold)
Målgruppe:
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Registreret af:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse

Undervisning i virtuelt klasseværelse. Forløbsplan med beskrivelse af hovedområderne i hver lektion, med Emner, Læringsmål, Materialer, Læringsaktiviteter, Evaluering og Tidsforbrug. 

Bogkortets ID
97721514
Dato for offentliggørelse
14. december 2016
Udgivelsesdato
14. december 2016
Er læremidlet interaktivt?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på pc/bærbar pc?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på tablets/smart-phones?
Ja
Særlige krav til udstyr?
Ja: Kursusforløb: Moodle-version 3, Tests i VisEffekt: Chrome browser, Indlejrede videoindhold: Moodle plugin for Kaltura og streaming abonnement: http://amuonline.dk/videointegration, Videomateriale kan også hentes på http://amuonline.dk/video/
Anvendes et autentifikationssystem?
Ja: Eget login-system
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Pris (ekskl. moms) og vilkår
© Undervisningsministeriet. 1. december 2016. Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Johnny Nedergaard, Business College Syd. Materialet kan frit kopieres med angivelse af kilde. Materialet kan frit viderebearbejdes med angivelse af følgende tekst: ”Dette materiale indeholder en bearbejdning af 40001 Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet der 1. december 2016 er udviklet for Undervisningsministeriet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Johnny Nedergaard, Business College Syd.”
Emneord
markedsanalyse
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
      • Detailhandel