Kommentarer

International markedsføring, 5. udgave  

Udgiver:
TROJKA
Materialetype:
 
Indhold:
Grundbøger og systemer
Målgruppe:
Korte videregående uddannelser
Academy Profession Programme, Handelsuddannelser og økonomiske uddannelser, IT- og designuddannelser
Registreret af:
G.E.C. GADS FORLAG A/S

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet. Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. Desuden er der i bogen indarbejdet en række nye teorier og modeller – ligesom nogle områder er blevet opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier. Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksempler fra danske virksomheder. Undervisningsmaterialet omfatter lærebog, cases og opgaver (udkommer januar 2016) samt e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. 

Bogkortets ID
91812264
Dato for offentliggørelse
22. december 2015
Udgivelsesdato
10. august 2015
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Omfang
796
Udgave/version
5. udgave
ISBN
9788771540208
Emneord
Markedsføring, Marketing
Læringsmål
  • Korte videregående uddannelser
    • Academy Profession Programme
      • Financial Management
      • Hospitality and Tourism Management
      • Logistics Management
      • Marketing Management
      • Multimedia Design and Communication
    • Handelsuddannelser og økonomiske uddannelser
      • Finansøkonom
      • Handelsøkonom
      • Markedsføringsøkonom
      • Serviceøkonom
      • Transportlogistiker
    • IT- og designuddannelser
      • Multimediedesigner