Kommentarer

Kvalitet i rengøring  

Serietitel:
Rengøring
Forfattere:
Serviceerhvervenes Uddannelsessekretariat i samarbejde med Sonja Jakobsen, AMU-Fyn og Jette Nissen, ZBC
Materialetype:
   
Indhold:
Grundbøger og systemer
Målgruppe:
AMU
Service (SUS)
Registreret af:
SUS Serviceerhvervenes Uddannelsessekretariat

Inden for rengøringsbranchen er der et stigende krav om kvalitet i arbejdets udførelse og kvalitet i resultatet af rengøringsarbejdet. Det hænger bl.a. sammen med, at rengøringsydelsen ofte bliver solgt som en serviceydelse til en kunde. Kunden kan have forskellige kvalitetskrav til denne ydelse. Der er meget fokus på, at hygiejnekravene overholdes, da en høj hygiejne er med til at sikre en bedre smitteforebyggelse. Dette kompendium beskriver kvalitetsbegrebet inden for rengøring og forudsætninger for at yde den gode kvalitet. Desuden beskrives nogle af de godkendte kvalitetsstandarder, der er på rengøringsområdet. 

Bogkortets ID
91747352
Dato for offentliggørelse
17. december 2015
Udgivelsesdato
17. december 2015
Er læremidlet interaktivt?
Ja
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende
Udgave/version
1. udgave
Emneord
Rengøring
Læringsmål
  • AMU
    • Service (SUS)
      • Rengøringsservice