Kommentarer

120 ords-tæppet, På sporet af ordet  

Serietitel:
Tæpper
Forfattere:
Ina von Barm
Udgiver:
Special-pædagogisk forlag
Materialetype:
  
Indhold:
Aktiviteter - laborativt materiale
Målgruppe:
Grundskole
Børnehaveklassen, Dansk
Klassetrin:
0.-2. kl.
Registreret af:
Special-pædagogisk forlag

Tæppe til den sjove træning af de 120 hyppigste ord taler næsten for sig selv. I hvert aftryk er der et af de 120 ord. Følg sporet, hop rundt på tæppet og brug ordene i små historier. • Hvad gemmer sig under broen? • Hvem bor i søen? • Bor der en lille trold under stenen? • Er der frøer i sivene? Tæppet har en størrelse, så mange elever kan deltage i aktiviteterne på samme tid. De kan sidde eller stå rundt om tæppet eller hoppe rundt på fodsporene med de 120 hyppige ord. Et kraftigt og slidstærkt velourtæppe med målene 320 x 200 cm. Tæppet er fremstillet i polyester med en luvlængde på 4 mm og latex på bagsiden. Tæppet er oeko-Tex certificeret. 

Bogkortets ID
77293300
Dato for offentliggørelse
24. april 2014
Udgivelsesdato
1. marts 2014
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Underviser
Illustrator
Anette Tonnesen
Omfang
Velourtæppe, 320 x 200 cm, vejledning
Opstilling
  • Folkeskolen
    • Dansk, begynderundervisning
      • Ordindlæring/ordtræning (F.07.h)
Pris (ekskl. moms) og vilkår
2400,00
Emneord
120 hyppige ord, gulvtæppe, legetæppe, stavetæppe, bevægelse
Klassetrin
0.-2. kl.
Læringsmål
  • Grundskole
    • Fag (Forenklede Fælles Mål)
      • Børnehaveklassen
        • Børnehaveklassen
          • Sprog (obligatorisk): Eleven er opmærksom på forskellige måder at anvende sprog på
            • Sproglig bevidsthed (obligatorisk område)
              • Eleven har viden om bogstavlydforbindelser og enkle regler for ord- og sætningsdannelse (vejledende mål)
              • Eleven kan eksperimentere med rim, bogstavlyde, ord og sætningsdannelse (vejledende mål)
      • Dansk
        • 1. - 2. klasse
          • Læsning (obligatorisk): Eleven kan læse enkle tekster sikkert og bruge dem i hverdagssammenhænge
            • Afkodning (obligatorisk område)
              • Eleven har viden om bogstavernes kontekstbetingede udtaler (vejledende mål)
              • Eleven kan læse ord i tekster til klassetrinnet sikkert (vejledende mål)