Kommentarer

Balance i læseundervisningen - omdefinering af vores læseundervisning?  

Serietitel:
Læserapport
Forfattere:
Dorothy S. Strickland
Udgiver:
Landsforeningen af Læsepædagoger
Materialetype:
 
Indhold:
Grundbøger og systemer
Målgruppe:
Grundskole
Dansk
Voksenuddannelser
Dansk
Registreret af:
LANDSFORENINGEN AF LÆSEPÆDAGOGER

Når vi underviser i læsning, skal eleverne lære at læse - og det at læse er mere end at samle og lagre informationer. I den sammenhæng er et samarbejde nødvendigt; det gælder ikke blot for vores elever, men også for os, der underviser dem. 

Bogkortets ID
332903
Dato for offentliggørelse
16. december 2006
Udgivelsesdato
1. december 1998
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Serieredaktør
Mogens Jansen
Omfang
24 s.
Udgave/version
1. udg., 1. opl.
ISBN
978-87-7473-003-3
Sprog
Dansk
Pris (ekskl. moms) og vilkår
Kan bestilles på www.laesepaed.dk
Emneord
læsning, specialundervisning
Læringsmål
  • Grundskole
    • Fag (Forenklede Fælles Mål)
      • Dansk
  • Voksenuddannelser
    • Dansk