Kommentarer

Håndbog i CMM for konsulenter  

Forfattere:
Kimberly Pearce, Barnett Pearce, Jesse Sostrin
Materialetype:
 
Indhold:
Frilæsning, Grundbøger og systemer
Målgruppe:
Erhvervsuddannelser
Arbejdsplanlægning og samarbejde, Erhvervsfag 3, Kompetenceudvikling af medarbejdere, Kvalitetsarbejde
Voksenuddannelser
Grundlæggende virksomhedskendskab, Samarbejde og kommunikation
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Mellemlange videregående uddannelser
Samfundsfaglige og økonomiske uddannelser
Registreret af:
Forlaget Mindspace

Hvordan løser man en konflikt og kommer samtidig styrket ud af den? Synliggørelse af kommunikationsmønstrene er svaret ifølge ny håndbog i CMM (Coordinated Management of Meaning). CMM appellerer til både nybegyndere og de mere erfarne konsulenter. Håndbogen er en praktisk og brugervenlig manual, opbygget ved hjælp af en case og er således en demonstration af CMM i praksis. CMM’s grundbegreber og -værktøjer gennemgås og forklares i løbet af casen. 

Bogkortets ID
32507080
Dato for offentliggørelse
16. august 2011
Udgivelsesdato
22. august 2011
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Omfang
128 s.
Udgave/version
1. udave, 1.oplag
ISBN
978-87-92542-21-2
Pris (ekskl. moms) og vilkår
198,40 kr. (trykt), ca. 142,40 kr. (e-bog)
Emneord
CMM (Coordinated Management of Meaning), Kommunikation, Problemløsning, Organisationskultur, Konsulentarbejde
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
  • Erhvervsuddannelser
    • Grundfag
      • Arbejdsplanlægning og samarbejde, Erhvervsfag 3
    • På tværs
      • Kompetenceudvikling af medarbejdere
      • Kvalitetsarbejde
  • Mellemlange videregående uddannelser
    • Samfundsfaglige og økonomiske uddannelser
      • Leisure management
      • Procesøkonomi og værdikædeledelse
  • Voksenuddannelser
    • Grundlæggende virksomhedskendskab
    • Samarbejde og kommunikation