Kommentarer

Google AdSense og AdWords  

Forfattere:
Kristian Langborg-Hansen
Udgiver:
Forlaget Libris
Materialetype:
  
Indhold:
Grundbøger og systemer, Materialekasse, Opslagsværk og samlinger, Værktøjsprogrammer, Supplerende materiale
Målgruppe:
Hhx
It
Htx
Informationsteknologi, Kommunikation/it
Erhvervsuddannelser
Informationsteknologi
Voksenuddannelser
Edb
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Korte videregående uddannelser
IT- og designuddannelser
Registreret af:
LIBRIS MEDIA ApS

Dette hæfte handler om annoncering på internettet ved hjælp af Google. Du kan med fordel læse hæftet, uanset om du er interesseret i at tjene penge på at lade andre annoncere på dit websted, eller om du vil annoncere for produkter på andres websteder. Du kan bruge hæftet, hvad enten du arbejder i en stor eller en lille virksomhed. Hæftet går i dybden med ét system til at sælge annoncer og et system til at købe annoncer. Først gennemgår hæftet AdSense, der er verdens største annoncenetværk med annoncører fra hele verden. Derefter gennemgår hæftet AdWords, som giver dig de muligheder, som tidligere kun var til rådighed for meget store annoncører. Du får også en introduktion til Google Analytics, der er et statistikværktøj, som kan integreres med både AdSense og AdWords.  

Bogkortets ID
1487757
Dato for offentliggørelse
15. september 2008
Udgivelsesdato
9. september 2008
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Omfang
96
Udgave/version
1
ISBN
978-87-7843-841-6
Sprog
Dansk
Pris (ekskl. moms) og vilkår
kr. 79,-
Emneord
Google, Søgeoptimering, markedsføring, Annoncer, Søgeord
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
  • Erhvervsuddannelser
    • Grundfag
      • Informationsteknologi
  • Hhx
    • It
  • Htx
    • Informationsteknologi
    • Kommunikation/it
  • Korte videregående uddannelser
    • IT- og designuddannelser
  • Voksenuddannelser
    • Edb