Kommentarer

Innovationsgrundbogen Entreprenørskab og intraprenørskab  

Forfattere:
Kristian Philipsen
Materialetype:
 
Indhold:
Grundbøger og systemer
Målgruppe:
Hhx
Innovation
Htx
Innovation
Stx
Innovation
Registreret af:
SYSTIME A/S

Formålet med udgivelsen er at klæde læseren på til bedre at forstå, hvad ordene innovation, entreprenørskab og intraprenørskab betyder. Herudover forklarer bogen, hvordan virksomheder, organisationer og entreprenører kan være innovative og entreprenante, og hvorfor og hvornår det er vigtigt, at de er det. Undervejs i udgivelsen vil du blive introduceret til mange flere relevante teorier og begreber om bogens temaer samt et væld af eksempler, der kan hjælpe dig med at forstå innovation og entreprenørskab. 

Bogkortets ID
126657034
Dato for offentliggørelse
22. november 2019
Udgivelsesdato
31. januar 2019
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Er læremidlet i sig selv en læse- og skriveteknologi (værktøj) eller er hovedintention i det digitale læremiddel bredt at understøtte elever med læse- og skrivevanskeligheder?
Nej
Det digitale læremiddel tillader anvendelsen af læse- og skriveteknologi
Nej
Indeholder det digitale læremiddel inspirationsmateriale til, hvordan det anvendes med udgangspunkt i Forenklede Fælles Mål?
Nej
Brugsrettigheder
Dansk ophavsret - ingen Creative Commons-licenser angivet.
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Sidetal
530 sider
Udgave/version
2. udgave, 1. oplag
ISBN
9788761691804
Opstilling
  • Gymnasiale uddannelser
    • Tværfaglige materialer
      • Højere trin (G.81.e)
Pris (ekskl. moms) og vilkår
kr. 368 ekskl. moms.
Emneord
innovation, Entreprenørskab, intraprenørskab, Invention, diffusion, henderson, Clark, Strategi, Forretningsmodeller, Forretningsplan, Oplevelsesøkonomi
Læringsmål
  • Hhx
    • Innovation
      • C niveau
  • Htx
    • Innovation
      • C niveau
  • Stx
    • Innovation
      • C niveau