Kommentarer

De korte medieformater  

Forfattere:
Maria Andersen, Henning Hansen
Materialetype:
 
Indhold:
Grundbøger og systemer
Målgruppe:
Stx
Mediefag
Registreret af:
FORLAGET SYSTIME A/S

Denne bog giver en grundig introduktion til det stadigt voksende felt af korte fortællinger. Udgivelsen De korte medieformater indeholder selvstændige kapitler om traileren, titelsekvensen, musikvideoen, kampagnespottet (herunder reklamer) og digitale fortællinger så som vlogs, hauls og selvpræsentationer. Alle kapitler har en gennemgående opdeling i karakteristika, genre, produktions- og markedsforhold, målgruppeforhold og formatets historie. 

Bogkortets ID
123016167
Dato for offentliggørelse
5. juli 2019
Udgivelsesdato
3. juli 2019
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Brugsrettigheder
Dansk ophavsret - ingen Creative Commons-licenser angivet.
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Sidetal
171 sider
Udgave/version
1 udgave, 1 oplag
ISBN
61687777
Opstilling
  • Gymnasiale uddannelser
    • Mediekundskab, medieteknik (G.55)
Pris (ekskl. moms) og vilkår
Pris ekskl. moms kr. 200,00 .-
Emneord
Medie, film, Titelsekvensen, Musikvideo, Kampagnespot, Digital
Læringsmål
  • Stx
    • Mediefag
      • B niveau
      • C niveau