Kommentarer

Emotions in Learning  

Udgiver:
Aalborg Universitetsforlag
Materialetype:
 
Indhold:
Grundbøger og systemer
Målgruppe:
AMU
Det pædagogiske område og SOSU-området (EPOS)
Mellemlange videregående uddannelser
Pædagogiske uddannelser
Registreret af:
AALBORG UNIVERSITETSFORLAG. FOND

This book is the result of the collaboration by scholars in developmental psychology and educational sciences from Europe (Austria, Denmark, France, Germany, Switzerland, and United Kingdom) and North America (Canada and United States). It provides an overview of innovative research on emotions in learning from a psychological and pedagogical point of view. Indeed, emotions have recently emerged as one of the main factors of learning. With this book, the reader will get not only an understanding of emotions in learning but also propositions for interventions seeking to help children, adolescents (pupils, students) and adults (teachers) to improve their emotional experiences and comprehensions in the context of learning and teaching. 

Bogkortets ID
1211127
Dato for offentliggørelse
27. maj 2008
Er læremidlet interaktivt?
Nej
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Redaktører
Louise Lafortune, Dawson R. Hancock, Pierre-André Doudin, Francisco Pons
Omfang
s. 184
ISBN
978-87-7307-736-8
DK5
13.14
FAUST
26135265
Sprog
Engelsk
Pris (ekskl. moms) og vilkår
200,00 kr. (160,00 kr. ekskl. moms) Kopiering tilladt efter gældende aftaler med Copy-Dan.
Emneord
Pædagogik, håndtering af følelser, Læring og følelser, læring, følelser, børn og unge
Læringsmål
  • AMU
    • Det pædagogiske område og sosu-området (EPOS)
      • Omsorg, sygepleje og pædagogisk arbejde
    • Det pædagogiske område og SOSU-området (EPOS)
      • Pædagogisk arbejde med børn og unge
  • Mellemlange videregående uddannelser
    • Pædagogiske uddannelser
      • Den frie lærerskole
      • Folkeskolelærer
      • Pædagog