Hent online materiale (0)

Kommentarer

45952 Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering  

Forfattere:
Helle Christensen, BC Syd
Udgiver:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation & Ledelse
Materialetype:
   
Indhold:
Software (fagligt indhold)
Målgruppe:
AMU
Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
Registreret af:
Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse

Undervisning i virtuelt klasseværelse. Forløbsplan med beskrivelse af hovedområderne i hver lektion, med Emner, Læringsmål, Materialer, Læringsaktiviteter, Evaluering og Tidsforbrug. 

Bogkortets ID
108716226
Dato for offentliggørelse
1. december 2017
Udgivelsesdato
1. december 2017
Er læremidlet interaktivt?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på pc/bærbar pc?
Ja
Kan det digitale læremiddel afvikles på tablets/smart-phones?
Ja
Særlige krav til udstyr?
Ja: Kursusforløb: Moodle-version 3, Tests i VisEffekt: Chrome browser, Indlejrede videoindhold: Moodle plugin for Kaltura og streaming abonnement: https://amuonline.dk/videointegration, Videomaterialet kan også hentes på https://amuonline.dk/video/
Anvendes et autentifikationssystem?
Ja: Eget login-system
Slutbrugere
Elev/kursist/studerende, Underviser
Pris (ekskl. moms) og vilkår
© Undervisningsministeriet. 1. december 2017. Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Helle Christensen, BCSYD. Materialet kan frit kopieres med angivelse af kilde. Materialet kan frit viderebearbejdes med angivelse af følgende tekst: ”Dette materiale indeholder en bearbejdning af Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering 1. december 2017 udviklet for Undervisningsministeriet af Efteruddannelsesudvalget for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse i samarbejde med Helle Christensen, BCSYD.”
Emneord
e-koncept, produktdifferentiering
Læringsmål
  • AMU
    • Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)
      • Detailhandel